پاسخ به پرسش های متداول در لباس گاردن

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری جیمیل گاهی اسپم می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را به راحتی در سایت لباس گاردن ثبت نمایید.
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم لباس گاردن ‏باید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید.
برای دسترسی به اطلاعات سفارشات و خرید های قبلی خود ، باید وارد حساب کاربری خود در سایت لباس گاردن شوید ، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.
درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!