پاسخ به پرسش های متداول در لباس گاردن
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری جیمیل گاهی اسپم میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحهای منتقل میشوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را به راحتی در سایت لباس گاردن ثبت نمایید.
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم لباس گاردن باید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید از طریق پیامک و ایمیل برای شما ارسال می گردد.
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید ، عضویت خود را تکمیل نمایید.
برای دسترسی به اطلاعات سفارشات و خرید های قبلی خود ، باید وارد حساب کاربری خود در سایت لباس گاردن شوید ، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده شود.